W ramach usługi otrzymają Państwo numer miejski (32). Nie ma dodatkowych opłat za numer telefonu. Połączenia są taryfikowane z sekundowym naliczaniem. Nie ma również opłat za inicjację połączenia.
Przeniesienie numeru.
Jeżeli chcecie Państwo skorzystać z naszej usługi telefonii stacjonarnej, nie musicie rezygnować z dotychczasowego numeru telefonu. Przeniesiemy numer od dowolnego operatora, a wszystkich formalności dopełnimy w Państwa imieniu.
Plan |
Abonament |
---|---|
Telefon 60 |
10 zł |
Telefon 200 |
19 zł |
Plan | W sieci f-net.pl | Lokalne i międzystrefowe | Międzynarodowe | GSM POLSKA | Aktywacja | Ilość darmowych minut | Naliczanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Telefon 60 |
darmowe |
9 gr/min |
od 10 gr/min |
18 gr/min |
29 zł |
60 min |
60/1 s |
Telefon 200 |
darmowe |
9 gr/min |
od 10 gr/min |
18 gr/min |
29 zł |
200 min |
60/1 s |
Wszystkie ceny są kwotami brutto.
Informacje podane na niniejszej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Niezależnie od tego, czy swoją działalność prowadzisz na rynku lokalnym, krajowym czy międzynarodowym nasza oferta telefoniczna będzie elastycznie dopasowana do potrzeb Twojego biznesu.
Dzięki ofercie telefonicznej F-net.pl:
• znacznie ograniczysz koszty połączeń krajowych
• zapłacisz mniej za prowadzone rozmowy międzynarodowe
• wszystkie połączenia będą naliczane sekundowo
• będziesz miał możliwość wprowadzenia dodatkowych zaawansowanych funkcjonalności
- przeniesiemy numer od dowolnego operatora
Wybrane funkcje dodane telefonii cyfrowej dla Biznesu:
• Wirtualny fax – rozwiązanie pozwalające obsługiwać fax bez konieczności zakupu urządzenia
• IVR – system interaktywnych zapowiedzi głosowych (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.) . IVR jest konfigurowany graficznie
• Call Center - centrum obsługi telefonicznej dopasowane do potrzeb klienta, wymogów kampanii i wiele innych funkcji dodatkowych
• Nagrywanie rozmów - zabezpieczenie i dowód w zasięgu ręki
• MassDial - tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami głosowymi . Po zestawieniu połączenia może ono być skierowane do zapowiedzi głosowych, agentów call center itp.
• Mass fax - tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami faksowymi. Poprzez panel www można zaimportować plik oraz bazę numerów. Bieżący podgląd kampanii, zarządzanie czasem , w którym faksy mają być nadawane
• C2C - czyli osoba odwiedzająca stronę internetową firmy , może klikając w odpowiedni przycisk lub numer telefonu rozpocząć rozmowę głosową bez konieczności posiadania specjalnego oprogramowania
• Multirejestracja SIP – na jedno konto może się rejestrować więcej niż jedno urządzenie
• Pokoje konferencyjne z obsługą poprzez panel www